Etajul 7 al unei clădiri de birouri din Capitală. Ușile liftului se deschid și îți apare în față sigla „Homelux”, cel mai nou brand adus în business de omul de afaceri turc Omer Susli (56 de ani).
Brandul Praktiker a intrat în portofoliul lui Omer Susli după doi ani de la tranzacția prin care Kingfisher a cumpărat rețeaua Praktiker, formată din 27 de magazine deschise în 23 de orașe, scrie newmoney.ro.
„Conform contractului, Kingfisher putea să se folosească de brandul Praktiker timp de doi ani“, punctează Süsli.
Între timp, antreprenorul turc dezvoltă și brandul de mobilier și decorațiuni interioare Homelux, cu accent pe extindere în orașele mari, fără a-și neglija însă nici celelalte business-uri.
„Eu le spun mereu tinerilor să viseze. Dacă visezi să devii președintele unei țări, cu siguranță vei deveni măcar un primar. Dacă visezi să devii un Bill Gates, ajungi cel puțin un mic antreprenor. Dar ce te faci când visezi să devii primarul unei comune, ce ai să devii? Trebuie să visăm cât mai mare“, explică Susli.
Praktiker revine în piață și va fi o rețea de bricolaj cu adevărat deosebită. Noul Praktiker va intra însă „în pâine” de abia în 2021.
„Chiar foștii proprietari din Germania mi-au făcut o ofertă anul trecut pentru brandul Praktiker, dar nu am putut vinde pentru că eram încă în contract cu Kingfisher. La mine, în afară de prieteni și de familie, totul e de vânzare. Eu pot să am un cumpărător și în momentul acesta, dar, dacă nu am încredere că va transforma brandul în succes, nu fac pasul. De un lucru sunt sigur: valoarea brandului crește continuu, pentru că noi lucrăm pentru el“, adaugă Süsli.
„Praktiker este un brand de notorietate în România“, punctează antreprenorul.